Volg ons op:

Pastypes

Pastypes

De passen worden het meest gebruikt als klantenspaarpas (loyalty card) of cadeaupas (gift card), maar met het online systeem is het ook mogelijk om andere pastypes in te zetten.

Klantenspaarpas

De klantenspaarpas of loyalty card is doorgaans persoonsgebonden. De klanten sparen voor korting of bijvoorbeeld bonusartikelen. Het saldo op de spaarpas wordt in punten of bedragen weergegeven. De meeste organisaties kiezen voor het sparen van punten, omdat de waarde van een punt zelf bepaald kan worden en bovendien naderhand nog gewijzigd kan worden. Meestal wordt een aankoopbedrag ingevoerd. Wanneer de transactie doorgevoerd wordt, berekent het systeem -volgens de door u gewenste instellingen- welke bonus er bijgegeven wordt. Waarden kunnen natuurlijk ook afgeboekt worden wanneer de klant zijn/haar saldo wil verzilveren. U kunt allerlei acties bedenken om het sparen nog aantrekkelijker te maken. Pashouders kunnen tevens via uw website inloggen om hun saldo te checken. Indien een klant zijn/haar pas verloren heeft kan deze direct geblokkeerd worden. Het is ook mogelijk om het saldo (en gemaakte transacties) van een geblokkeerde pas naar een nieuwe pas over te zetten.

Cadeaupas

De cadeaupas vertegenwoordigt altijd een waarde in bedragen. Bij uitgifte kunt u de cadeaupas opwaarderen. Wanneer de cadeaupas verzilverd wordt, kunt u deze weer opwaarderen en heruitgeven. Cadeaupassen kunnen ook in een speciaal ontwerp bedrukt worden of in een cadeauverpakking geleverd worden. Het is ook mogelijk om bij verzilvering de cadeaupas naar een klantenspaarpas te converteren, een extra mogelijkheid tot klantenbinding.

Prepaid Card

Prepaid cards vertegenwoordigen eveneens waarden in bedragen. De klant kan de kaart te allen tijden opwaarderen.

Kortingspas

Een kortingspas is persoonsgebonden en vertegenwoordigt een individueel kortingspercentage. Bij een transactie wordt het oorspronkelijke aankoopbedrag in het Loyalty Transact programma ingevoerd en wordt aan de hand van het kortingspercentage het uiteindelijk te betalen bedrag berekend. Het systeem registreert uiteraard alle verstrekte kortingen en transactiegegevens.

Medewerkerspas

U kunt met het systeem ook medewerkerspassen uitgeven, bijvoorbeeld om uw medewerkers hiermee hun lunch te laten betalen. Een hiertoe geautoriseerde beheerder kan periodiek de medewerkerspassen opwaarderen door een Excel bestand in de Loyalty Manager webapplicatie te importeren.

Mastercard

Is uw klant zijn/haar pas vergeten? De mastercard, waarvan wij u altijd enkele gratis exemplaren verstrekken, biedt dan uitkomst. Zodra u de mastercard invoert verschijnt een zoekscherm in het Loyalty Transact programma. U kunt de klant op één of meerdere criteria opzoeken (naam, adres etc.). Wanneer de klant gevonden is verschijnen zijn/haar gegevens en kunt u de transactie alsnog doorvoeren. Een service die door onze klanten en natuurlijk hun pashouders als zeer klantvriendelijk ervaren wordt.

Voor meer informatie over de diverse pastypes kunt u contact met ons opnemen.