Volg ons op:

Klantenkaart

De Loyalty Klantenkaart

Met de Loyalty klantenkaart bindt u klanten aan uw organisatie. Wilt u klanten stimuleren om uw producten of diensten vaker af te nemen? Bent u op zoek naar de perfecte manier voor klantenbinding?  Dan vormt de Loyalty klantenkaart voor u dé oplossing!

Zelf acties ontwikkelen


Zelf de waarde van een spaarpunt bepalen


Inloggen via de website om uw saldo te checken


Pas verloren? Deze kan direct geblokkeerd worden


Transacties overzetten naar een nieuwe pas


De Loyalty klantenkaart kan een positieve bijdrage leveren aan:

Communicatie klanten

Betere en effectievere communicatie richting uw klanten dankzij de Loyalty Mail Manager.

optimale Klantenservice

Dankzij de Loyalty app kan de bezoeker op elke gewenst moment van de dag zijn of haar saldo bekijken.

Herhalingsaankopen

Een stimulering van herhalingsaankopen. Maak uw klant een vaste klant!

Targeting doelgroep

Tot slot kunt u de doelgroep snel en effectief bereiken dankzij push berichten die u kunt verzenden.

De klantenkaarten worden het meest gebruikt als klantenspaarpas (loyalty card) of cadeaupas (gift card), maar met het online systeem is het ook mogelijk om andere pastypes in te zetten.  

Klantenspaarpas

De klantenspaarpas, ook wel Loyalty card, is een persoonsgebonden product. Via de klantenspaarpas kan er gespaard worden voor kortingen en bonusartikelen. Het saldo wordt weergegeven in punten of bedragen welke u altijd kun opvragen via de app van Loyaltygroup.

Lees meer

De cadeaupas

De cadeaupas vertegenwoordigt altijd een waarde in bedragen. Wanneer het bedrag op de pas wordt verzilverd kan deze altijd weer opgewaardeerd en uitgegeven worden.

Pas vergeten?

Is de klant haar of zijn pas vergeten? De mastercard, waarvan wij u altijd enkele gratis exemplaren verstrekken, biedt dan uitkomst. Door middel van deze kaart kunt u de klant snel opzoeken en alsnog kan laten sparen.

Gebruiksvriendelijk voor zowel uw organisatie als de consument

De klantenkaart of loyalty card is een persoonsgebonden product. Uw klanten kunnen met deze kaart sparen voor kortingen of bonusartikelen. Het saldo op deze kaart kan in punten of in bedragen weergegeven worden. Organisaties kiezen meestal voor het sparen in punten, dit heeft als voordeel dat de waarde van een punt zelf bepaald kan worden en naderhand nog gewijzigd kan worden.

Wanneer er een transactie plaats vindt, berekent het systeem – volgens de door u gewenste instellingen – het aantal punten er bijgeschreven dient te worden. Wilt de klant zijn/haar kaart verzilveren? Dan kunnen deze afgeboekt worden. Dit systeem biedt de mogelijkheid om een tal van acties te bedenken om sparen nog aantrekkelijker te maken.

Pashouders kunnen tevens via uw website inloggen om hun saldo te checken. Indien een klant zijn of haar pas verloren heeft, kan deze direct geblokkeerd worden. Het is ook mogelijk om het saldo (en gemaakte transacties) van een geblokkeerde klantenkaart naar een nieuwe pas over te zetten.

Heeft u vragen over de klantenkaart van Loyaltygroup? Neem dan telefonisch contact met ons op via: 0320 411356 of vul vrijblijvend ons offerteformulier in.

Offerte aanvragen

Klik hier om het voor u meest voordelige en efficiënte systeem samen te stellen en direct een vrijblijvende offerte op maat te ontvangen.