Volg ons op:

Spaarprogramma horeca

Spaarprogramma horeca

Met een horeca spaarprogramma keren uw gasten vaker terug in uw horecaonderneming. Vanaf €14,95 per maand heeft u al een online spaarsysteem licentie met volledige software, marketing instrumenten en helpdeskondersteuning.

Door middel van een spaarapp, spaarkaart of vouchers sparen uw gasten eenvoudig punten tijdens een bezoek aan uw zaak. De verzamelde punten kunnen verzilverd worden voor persoonlijke en verrassende extra’s. Denk bijvoorbeeld aan tijdelijke kortingen, een exclusief aanbod of giveaways.

 

Versterk de binding met uw gasten door een spaarprogramma

Het spaarprogramma van Loyaltygroup helpt u bij het versterken van de gastenloyaliteit en de binding met uw gasten. Met ons spaar systeem krijgt u niet alleen de verkoopcijfers en het koopgedrag van uw gasten overzichtelijk in beeld, maar zijn er nog een aantal belangrijke voordelen:

De binding met uw klanten versterken


Doelgerichte marketingacties uitvoeren


Onderscheidend bezig zijn ten aanzien van de concurrentie


Meer omzet en winst genereren


Een duidelijk overzicht krijgen van de geboekte resultaten


Kosten spaarprogramma’s

Wij hanteren scherpe kosten voor € 14,95 per maand heeft u een licentie. Een licentie biedt u onder andere volledige software, toegang tot de Loyalty Manager webapplicatie, onbeperkt verzenden van nieuwsbrieven en spaarterminals. Tussen 2 en 5 licenties betaalt u € 16,95 en bij 5 licenties of meer betaalt u maandelijks slechts € 12,95.

Bekijk voor meer informatie over de kosten onze pagina’s over licenties en terminals. U kunt natuurlijk ook een offerte aanvragen.

KOSTEN TERMINALS EN SCANNERS

De Loyaltygroup terminals worden afgeleverd met handleiding en hulpprogramma’s. Hierbij kiest u uit drie verschillende soorten paslezers en de prijzen variëren van € 20,- tot en met € 75,-.

KOSTEN LICENTIES

Bij de aanschaf van een terminal komt een licentie. De kosten voor de licenties zijn afhankelijk van een aantal factoren: een on- of offline spaarsysteem en het aantal licenties. De kosten voor de licenties beginnen bij € 12,95 per maand.

KOSTEN PASSEN

Voor het creëren van klantenbinding geeft u alle deelnemende gasten een klantenpas. De kosten voor deze klantenpassen zijn afhankelijk van het type pas, de bedrukking van de passen en de hoeveelheid passen die u bestelt.

Mogelijkheden van de spaarprogramma’s en systemen

De spaarprogramma’s bieden verschillende mogelijkheden op het gebied van gastenbinding: van digitale kortingsvouchers tot klantenkaarten, zowel on- als offline.

  • Online spaarsystemen: klantrelatiebeheerprogramma’s die u beheert door middel van uw tablet, computer of smartphone. Meer info over onze programma’s.
  • Offline spaarsysteem: laat uw gasten door middel van een klantenkaart sparen voor korting, gratis artikelen of acties die met een offline terminal worden af- of bijgeboekt.
  • Loyalty Mail Manager: een webapplicatie die wordt ingezet voor het inrichten en beheren van e-mail campagnes en voor het verzending van nieuwsbrieven. Bekijk de mailmanager.
  • Loyalty Desk kassasysteem: een kassasysteem dat is geïntegreerd met onder andere spaarpassen en vouchers. Vraag nu een offerte aan.

Welk type spaarprogramma past bij u?

Met de verschillende spaarprogramma’s versterkt u de binding met uw gasten. Zelf kiest u welke spaarprogramma’s het beste aansluiten bij de wensen van uw gasten en de stijl van uw onderneming:

  • Loyalty apps: een app waarmee uw gasten gemakkelijk hun saldo kunnen checken en hun gegevens kunnen inzien. Lees hier meer informatie over de Loyalty apps.
  • Klantenkaart: een klantenspaarpas in de vorm van een cadeaupas, prepaid card, kortingspas, medewerkerpas of mastercard. Vraag nu een offerte
  • Loyalty vouchers: Vouchers waarmee u gerichte spaar- en kortingsacties organiseert voor uw gasten. Beloon uw gasten bijvoorbeeld met een korting of een tegoed in de vorm van een voucher.
  • Loyalty beacons: kleine apparaten die u bij de ingang van uw horecaonderneming plaatst. Door middel van bluetooth worden in combinatie met de Loyalty apps extra spaarpunten aan uw gasten toegekend.
  • De spaarterminal: transacties worden offline in de terminal opgeslagen waardoor er geen computer, internet of telefoonverbinding nodig is. Periodiek (bijv. 1 keer per week) sluit u de terminal aan op een PC met internet en verzendt u de transacties in een handomdraai naar uw database op de Loyalty web server. Lees hier meer over de offline spaarterminal.

Bekijk onze soorten spaarprogramma’s.

Zij gingen u voor

vanmelk

drovers

dekok

aussie

Contact met Loyaltygroup

Wilt u weten wat Loyaltygroup voor uw hotel, restaurant of cateringbedrijf kan betekenen? Neem direct contact met ons op en bel via 0320 411 356 of stuur ons een e-mail naar info@loyaltygroup.nl.