Volg ons op:

Offline Spaarsysteem

Dit is wat u krijgt met het offline spaarsysteem:

Handzame spaarterminal(s) incl. toebehoren


Chipkaarten bedrukt in uw huisstijl


Toegang tot de Loyalty Manager webapplicatie


Uw eigen database op de Loyalty web server


Saldochecker pashouders op uw eigen website


Spaaradviezen op maat


Onbeperkt verzenden van nieuwsbrieven aan uw klanten


Inschrijfformulieren om uw klanten te registreren


Spaarterminal(s) ingesteld op de door u gewenste verrekeningsmethode


Online beheer en rapportage vanaf elke locatie met internet


Documentatie, service en ondersteuning


Ook voor het gezamenlijk spaarsysteem

  • Deelnemers krijgen handheld spaarterminals die afgesteld zijn op gewenste verrekenings–methode (bijvoorbeeld 1 euro = 1 punt)
  • Klanten sparen met één pas bij alle aangesloten deelnemers
  • Periodieke verzending naar centrale database
  • Centraal beheer via Loyalty Manager webapplicatie
  • Inclusief facturatie module voor onderlinge verrekening deelnemers
  • Gericht spaaracties uitvoeren en gratis een onbeperkt aantal nieuwsbrieven verzenden
  • Saldochecker op centrale website en evt. op websites van de deelnemers
  • Deelnemers kunnen hun eigen klant- en transactiegegevens inzien.
  • Een bewezen formule die al jarenlang met groot succes bij o.a. vele winkeliersverenigingen draait
  • Loyaltygroup biedt professionele ondersteuning om het systeem volgens uw wensen in te richten en te onderhouden.

Direct aan de slag!

  • Uw klanten krijgen een persoonsgebonden klantenkaart met chip, waarmee gespaard kan worden.
  • De fraaie passen worden ontworpen met uw logo of in uw huisstijl.
  • Bij uitgifte van de pas laat u de klant een registratieformulier (gratis bijgeleverd) invullen.
  • De klanten sparen voor korting, gratis artikelen of acties die u zelf kunt bedenken.
  • Spaarpunten (of bedragen) kunnen met een draadloze terminal bij- of afgeboekt worden, de pas raakt nooit vol en gaat jaren mee.
  • De spaarterminal, naar uw voorkeuren ingesteld, kunt u na ontvangst direct gebruiken en kan ook ingezet worden voor bezorging of op de markt.
  • Alle transacties worden in de terminal opgeslagen, voor het uitvoeren van transacties heeft u dus geen computer, internet of telefoonverbinding nodig.
  • Het is niet noodzakelijk dat u een internet connectie in uw winkel of bedrijf heeft. Periodiek (bijv. 1 keer per week) sluit u de terminal aan op een PC met internet (op elke willekeurige locatie) en verzendt u de transacties in een handomdraai naar uw database op de Loyalty web server.
  • Vanaf elke locatie ter wereld met internetconnectie kunt u inloggen op de Loyalty Manager webapplicatie.
  • Ook voor een gezamenlijk spaarsysteem biedt het systeem uitgekiende oplossingen. Via de Loyalty webapplicatie kan het beheer van organisaties, terminals, pashouders en transacties eenvoudig en doeltreffend uitgevoerd worden.
  • Heeft u een eigen website, dan bieden wij de mogelijkheid om binnen uw webpagina een inlogscherm te tonen waarmee uw klanten hun laatst geregistreerde saldo kunnen opvragen. Klik hier voor een voorbeeld.
  • Klik hier voor een overzicht van de kosten van de chipkaarten.
  • Met de Loyalty Mail Manager webapplicatie kunt u (ook gepersonaliseerde) nieuwsbrieven met elke gewenste opmaak aan uw klanten versturen. Voor het gebruik van het programma en het verzenden van de e-mail berichten betaalt u helemaal niets extra!
  • U ontvangt altijd eerst een proefdruk van de pas (ontwerp door uzelf aangeleverd of aan de hand van uw logo en voorkeuren kosteloos door onze ontwerper uitgevoerd). Wanneer u de proef goedgekeurd heeft kunt u al binnen enkele dagen aan de slag (bij bestellingen van 1000 of meer passen ca. 2 weken).

 

Het Loyalty concept biedt u nieuwe kansen om uw bedrijfsresultaten te verbeteren. Hoog rendement voor een lage investering. Voor minder dan € 19,00 per maand kunt u al over het complete Loyalty spaarsysteem beschikken!

U KUNT NU GEHEEL VRIJBLIJVEND ONLINE EEN OFFERTEAANVRAAG DOEN:

Klik hier om het voor u meest voordelige en efficiënte systeem samen te stellen
en binnen enkele seconden een vrijblijvende offerte in uw mailbox te ontvangen.

Klantenkaarten

De klantenkaart is een pas met chipkaarttechnologie (SLE5542) die vele jaren meegaat en optimaal beveiligd is tegen fraude en schade. De pas kan (print of offset) een- of tweezijdig  bedrukt worden.

Klik hier voor een overzicht van de kosten van de chipkaarten. Wij adviseren u de klant een borg voor de pas te laten betalen en deze bij registratie een aantal gratis punten te verstrekken, zodat men er gelijk iets voor terug ziet. Hiermee kosten de passen u niets en bent u verzekerd dat u met serieuze spaarders te maken heeft! Op de chip worden deze gegevens (gecodeerd) opgeslagen:

Op de chip worden deze gegevens (gecodeerd) opgeslagen:

  • Projectcode (pas is alleen geldig voor terminals met dezelde projectcode)
  • Pasnummer (ook bedrukt op de pas)
  • Oude saldo
  • Nieuwe Saldo
  • Diverse controle gegevens (o.a. checksum)

Naast het pasnummer kan er ook een controlegetal op de pas gedrukt worden. Hiermee kan de pashouder zichzelf via uw website registreren. U krijgt dan een regel HTML die u eenvoudig aan de broncode van één van uw webpagina’s kunt toevoegen en waarmee het inlog- en registratiescherm binnen de pagina weergegeven wordt.


De Siemens SLE5542 chip is beveiligd met een PSC (vergelijk PIN code), waarmee het wijzigen van gegevens op de chip door onbevoegden uitgesloten is. Na 3x foutief aanbieden van PSC kan de chip niet meer beschreven worden.


De chipkaarten kunnen als klantenpas (loyalty card), maar ook als cadeaupas (gift card) dienen. Met de klantenpas sparen uw klanten voor punten of bedragen volgens een vooraf door u bepaalde verrekeningsmethode (bijv. 1 punt voor elke bestede euro). Waarden op cadeaupassen zijn altijd in bedragen. De cadeaupassen kunnen in een cadeauverpakking aangeboden worden en eventueel heruitgegeven worden.


Loyaltygroup beschikt over diverse professionele retransfer printers, waarmee chipkaarten in hoge kwaliteit bedrukt kunnen worden. Doorgaans kunnen we bestellingen al binnen enkele dagen opleveren. Bij grotere bestellingen (meer dan 2000 passen) worden de passen door onze drukker offset geprint. De oplevering neemt dan 2-3 weken in beslag.


Voor de bedrukking van de pas kunt u een compleet ontwerp aanleveren (zie downloads voor de aanleverspecificaties). U kunt ook beeldmateriaal (zoals uw logo) en teksten aanleveren opdat onze ontwerper hier met het pasontwerp aan de slag gaat. Hiervoor brengen wij geen extra kosten in rekening.


Voordat er gedrukt wordt sturen wij u altijd eerst een fysieke proefpas ter goedkeuring op.


Offline terminal

XIMAXloyal1lessshadowHet offline Loyalty systeem maakt gebruik van een handzame, draadloze terminal. De terminal is volledig afgestemd op het Loyalty spaarsysteem, is beveiligd tegen onbevoegde personen en kan ook mobiel ingezet worden voor bezorging of op de markt.

De besturing van de offline  terminal is uiterst simpel en gebruikersvriendelijk. De terminal is vooraf naar uw wensen ingesteld en is direct gereed voor gebruik. Alle transacties worden in de terminal opgeslagen, voor het uitvoeren van transacties heeft u dus geen internet of telefoonverbinding nodig.

U kunt door alle opgeslagen transacties scrollen en de detailgegevens (datum/tijd), pasnummer, oude en nieuwe saldo) van de betreffende transacties inzien.

Periodiek (bijv. 1 keer per week) sluit u de terminal aan op een PC met internet (op elke willekeurige locatie) en verzendt u bijv. 2000 transacties in minder dan 1 minuut naar uw eigen database op de Loyalty web server.

Na verzending van transacties naar de database is de terminal geschoond. U kunt maximaal 2000 transacties maken voordat exporteren noodzakelijk is. De terminal waarschuwt u wanneer deze bijna vol is.

De offline terminal kan dus ook voor een gezamenlijk spaarsysteem ingezet worden. Hiertoe biedt Loyaltygroup diverse uitgekiende oplossingen, zoals de automatisering van de onderlinge verrekening van de deelnemende organisaties.

  • Invoer/weergave in punten en/of bedragen
    Het meest gebruikelijke is dat de terminal afgesteld is op invoer van het aankoopbedrag en het sparen van punten (bijv. 1 punt per euro).
    Evenwel zijn er talloze mogelijkheden voor het instellen van de invoer en berekening van de bonus. Hierover kunnen wij u nader informeren.
  • Inlezen zwarte lijst
    U heeft de mogelijkheid om passen te blokkeren (bijv. na verlies van pas) middels de Loyalty Manager webapplicatie.
    Bij verzending leest de terminal de zwarte lijst in en zal vervolgens geblokkeerde passen direct detecteren.
  • Opslag transacties
    Alle transacties worden in de terminal opgeslagen. U kunt ook door gemaakte transacties scrollen en de specificaties (datum/tijd, pasnummer, transactiewaarde, nieuwe saldo) inzien. De transacties worden na verzending geschoond en in de Loyalty Manager webapplicatie getoond.
  • Wachtwoord en PUK beveiling
    De offline terminal is beveiligd met een wachtwoord dat te wijzigen is. Indien het wachtwoord 3x foutief ingevoerd is, dient er een PUK code ingevoerd te worden. Deze PUK code wijzigt dagelijks en de PUK code van de huidige dag kan via de Loyalty Manager webapplicatie opgevraagd worden.
    De terminal kan uiteraard alleen chipkaarten van uw project inlezen en beschrijven.

Zoals aangegeven kunt u direct aan de slag, daarvoor hoeft u niet eerst de documentatie door te spitten. Voorlopig hoeft u alleen te weten met welke twee knoppen punten bij en af worden geboekt en hoe u de terminal transacties exporteert. De terminal wordt geleverd met een quick guide en een uitgebreidere handleiding waarin alle functies uitvoeriger omschreven zijn. Zie ook downloads voor nadere documentatie.

Unieke terminal software

De terminal software van het Loyalty systeem is in eigen beheer door Loyaltygroup ontwikkeld en dus exclusief bestemd voor ons Offline Loyalty spaarsysteem. Er zijn enkele bedrijven die de Xi-Max terminal met andere software aanbieden. Wij hebben deze systemen getest en zijn tot de eenduidige conclusie gekomen dat de terminal software van Loyaltygroup zonder meer het snelst en het meest gebruikersvriendelijk werkt en het Loyalty spaarsysteem veel meer mogelijkheden biedt. Wij informeren u graag nader over de vergelijking met andere systemen en de mogelijkheden die wij u kunnen bieden.

Online Spaarsysteem

Heeft u of de deelnemers in een gezamenlijk systeem de beschikking over een Windows PC met internet (kassa met evt. touch-screen monitor, desktop PC, laptop of tablet), dan is het Online Loyalty spaarsysteem, dat ook aan een webshop gekoppeld kan worden en nog veel meer mogelijkheden biedt, zonder meer de beste keus.

Loyalty Webapplicatie

Loyalty Manager webapplicatie ™

De Loyalty Manager webapplicatie is een professioneel online informatiesysteem, met vele extra’s. Met de Loyalty Manager voert u o.a. beheer en rapportage uit. Het systeem biedt u veel geavanceerde mogelijkheden, maar werkt toch eenvoudig. Voor alle Loyalty software geldt: welke toepassing of extra optie u ook kiest, u hoeft nergens extra voor te betalen!

Klik hier voor meer informatie!

Loyalty Mail Manager ™

De Loyalty Mail Manager webapplicatie is een krachtig marketinginstrument voor het inrichten en beheren van e-mail campagnes en verzending van nieuwsbrieven. Wordt gratis en zonder verder kosten bijgeleverd!
a
a
a

Lees hier meer over de Mail Manager!

Aanvullende software en extra’s

Loyalty klanten kunnen alle aanvullende software gratis installeren en gebruiken.

LED (LOYALTY DATA EXPORT)

Programma voor het verzenden transacties (zie ook downloads)

LOYALTY SALDOCHECKER

Met de saldochecker kunnen uw klanten op uw eigen website hun spaargegevens inzien. Door slechts één regel HTML code in de bron van uw webpagina te plakken, kunt u het inlogscherm op elke gewenste positie in uw webpagina integreren. Eén van de vele unieke extra’s die Loyaltygroup u kan bieden. Zie hier meer informatie en voorbeelden.

LOYALTY REGISTRATIEFORMULIER

Indien u wilt dat uw klanten zichzelf registreren, kunt u het online registratieformulier op uw eigen website tonen. Door slechts één regel HTML code in de bron van uw webpagina te plakken, kunt u het registratieformulier op elke gewenste positie in uw webpagina integreren. Registratie gaat d.m.v. het invoeren van pasnummer en het controlegetal dat op de pas gedrukt is.

AANMELDFORMULIER NIEUWSBRIEVEN

Voorts kunt u (op dezelfde wijze als hierboven omschreven) op uw eigen website een aanmeldformulier voor uw nieuwsbrieven tonen. De ingevoerde gegevens worden direct naar uw database op de Loyalty web server verwerkt en automatisch in de mailing lijst van Loyalty Mail Manager opgenomen.

LOYALTYGROUP VOLGT UW ORGANISATIE EN NIET ANDERSOM! 

 

Het Loyalty spaarconcept richt zich op uw wensen en doelstellingen. Zelfs voor de meest geavanceerde toepassingen bieden wij maatwerkoplossingen. Wij zijn directe producent en leverancier van terminals, klantenpassen én software. Hiermee onderscheiden wij ons van andere aanbieders, zowel in prijs als in kwaliteit.

Wilt u meer weten over het Loyalty concept? Bel 0320 411356, verstuur een e-mail of stel nu online het systeem samen dat u zich zou wensen en ontvang direct een vrijblijvende offerte op maat.

Loyaltygroup probeert iedereen zo persoonlijk mogelijk te helpen en onze klanten zijn uitermate content met de services die wij verlenen. Wij komen overigens graag langs bij u om vrijblijvend onze spaarsystemen te demonstreren en ervaringen van collega’s uit uw eigen branche met u te delen.