Volg ons op:

Referenties

Referenties

De Loyaltygroup onderscheidt zich door technisch hoogwaardige producten te leveren en klantgerichte service te verlenen. Hieronder een greep uit de vele referenties. De Loyaltygroup probeert iedereen zo persoonlijk mogelijk te assisteren, wij komen graag langs bij u om vrijblijvend onze spaarsystemen te demonstreren en ervaringen van collega’s uit uw eigen branche met u te delen.

Paul van As, Fashion Dome Hét business to business fashion center.

Ik zocht een loyalty systeem. We hebben 4.000 klanten. Toen ik de website van de Loyaltygroup bezocht dacht ik:  Wat een goed systeem voor mijn eigen klanten is, moet ook goed voor Fashion Dome zijn!

Fashion Dome is in maart 2013 met het loyalty systeem gestart en biedt alle 4.000 klanten de Fashion Dome Card en Loyalty app aan.

Guido Haesen, Kessels Automobielen BV Erkend Service Partner voor BMW en MINI (Maastricht en Zuid Limburg)

Wij waren al een 6 tal jaren bezig met het uitdelen van spaarstempels. Bij iedere 50 euro aan onderhoud of reparatie, kreeg de klant 1 stempel, waarmee hij/zij accessoires kon kopen voor zijn of haar BMW of MINI.  Na dat succes waren wij toe aan een verder professionalisering en uitbreiding van ons klanten loyaliteit systeem.  Wij hebben gekozen voor Loyaltygroup op basis van (uiteraard) prijs en presentatie. Nadat je deze keuze gemaakt hebt, kom je er pas achter  hoe  fijn dit bedrijf met je wensen en vragen omgaat en hoe amateuristisch wij eigenlijk al die jaren bezig zijn geweest.

Wij zitten in de autobranche en willen graag een persoonlijke band met onze klanten.  Een voorbeeld hiervan is dat wij op de verjaardag van de klant, een digitaal verjaardagskaart sturen. Nu kan dat, met Loyalty Manager helemaal automatisch.  In samenwerking met de Loyaltygroup, hebben wij gekeken of wij dan ook een APK-mailing konden opzetten.  14 Dagen voor de vervaldatum van een APK, krijgt de klant een reminder.  Geheel automatisch. Tevens worden alle autogegevens opgehaald,  zodat wij met de Loyalty Mail Manager klantgerichte aanbiedingen kunnen sturen.  De Loyalty Manager is zeer overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Je krijgt nu pas echt inzage hoe loyaal een klant is.

Jos Huibregts, Van Vessem & le Patichou bakkerijketen (Kennemerland en Amsterdam)

VVLP is wellicht de modernste bakkerijketen van Nederland. Het online spaarsysteem op de touch-screen kassa’s, de webshop en iPhone apps dragen natuurlijk hier aan bij. De innovatieve samenwerking met de Loyaltygroup heeft  zijn vruchten afgeworpen en tot extra klantenbinding en service geleid.

VVLP maakt met groot enthousiasme gebruik van het online Loyalty spaarsysteem en verstuurt twee maal per maand ca. 20.000 nieuwsbrieven met het systeem. De nieuwe webshop, gelanceerd in april 2012, is eveneens aan het systeem gekoppeld.

Martin Poortvliet, Bubbles Carwash Rotterdam:

Het systeem werkt echt fantastisch!

Bubbles Carwash verkoopt wasbeurten prepaid middels de Loyalty chipkaart. Per pas worden meer dan 50 wasbeurten per jaar afgenomen. Klantenbinding met vooruitbetaling!

Garm Besseling, voorzitter winkeliersvereniging De Streekhof (van start met 26 winkels):

De invoering van de Streekhof pas is een mijlpaal voor ons winkelcentrum. Het Loyalty systeem werkt eenvoudig en effectief en leidt tot extra klantenbinding, omzet en winst!.

Wim Cox, Cox & Co (o.a. 20 horecaondernemingen in Limburg):

De uitdaging is nu om meer te gaan profiteren van de synergie tussen al mijn bedrijven. Zo lanceerden we het Cox Points spaarprogramma…

Wim Cox is de laatste 3 jaar door het Financiële dagblad verkozen tot de meest succesvolle MKB ondernemer van Nederland. Na een vergelijkend onderzoek koos Cox in juni 2008 direct voor het Loyalty systeem.

Rob Feenstra, voorzitter winkeliersvereniging Wijk bij Duurstede:

Eén spaarpas voor steeds meer deelnemende winkeliers maakt sparen eenvoudiger dan ooit. In 2008 zijn we van Klantkaart overgestapt op het Loyalty systeem en sindsdien loopt alles op rolletjes.

Inmiddels beloont de Woningstichting Volksbelang haar huurders met de Gouden Buur spaarpas,  Deze pas is bij alle aangesloten winkels van de winkeliersvereniging geldig en levert voordeel voor alle partijen op.

Paul Compagne, directeur London Mode (10 vestigingen):

De London Mode klantenpas is zeer gewild en bezorgt ons veel extra klantenbinding. Wij verkopen de passen voor 5 euro per stuk en ze vliegen over de toonbank!

Wendy Nieborg, VIP Ladies Fashion:

In aanvang was ik enigszins sceptisch over het systeem. Echter binnen korte tijd bleek onze VIP pas zeer gewild. We organiseren nu zelfs speciale avonden voor pashouders en het loopt dan storm.

Uit onze gegevens blijkt dat de meeste modezaken rond de 1000 passen per jaar verkopen.

Marco Land, Autowas en Poetscentrum Wasland:

 Het systeem werkt heel mooi, wij hebben gekozen voor de optie van invoer in bedragen: De klanten krijgen een chipkaart en betalen bijvoorbeeld € 50. Hiervoor krijgen zij een tegoed van € 55 op de chip, dus 10% bonus. Hiermee verkrijgen ze dus 1 extra gratis wasbeurt. De klanten zijn zeer tevreden en wij ook: We hebben nu vooruitbetalende, trouwe klanten die zelfs een omweg willen maken om hun auto bij Wasland te laten wassen of poetsen!

Kees van Voorbergen, winkeliersvereniging Bunschoten-Spakenburg (106 winkels):

Het spaarsysteem is hier al jaren een begrip en niet meer weg te denken! Alle winkels van onze winkeliersverenging doen mee en vrijwel elk gezin is in het bezit van een chipkaart. Het systeem dat we hier voorheen hadden was erg traag. Het nieuwe Loyalty spaarsysteem betekent een enorme verbetering in snelheid en betrouwbaarheid.

Robin Holle, dierenartsenpraktijken Horst, Venlo en Venray:

Dat het Loyalty systeem zo enorm zou aanslaan hadden we niet verwacht. De meeste klanten willen een pas en men spaart dan ook voor interessante kortingen. Via onze website kunnen de klanten inloggen met pasnummer, postcode en huisnummer om direct hun saldo op te vragen.

Pieter Bierman, Robbies jeans, West-Terschelling (3 vestigingen)

Op de nieuwe spaarkaarten wordt super gereageerd. De mensen zijn zeer enthousiast en ik ben dus ook blij dat ik met het Loyalty systeem ben begonnen.

Peter Hemerink, Parva dierenspeciaalzaak Leiden:

In navolging van de overburen (redactie: Verfhandel  Frank Scheffers) zijn we overgestapt van Klantkaart naar  het Loyalty systeem. Dit systeem werkt perfect, biedt veel meer en is bovendien nog veel voordeliger.

Parva registreert in de Loyalty webapplicatie welke type dieren de klanten bezitten en kan zo gericht nieuwsbrieven die betrekking hebben op een bepaald type diersoort automatisch aan de juiste klanten versturen.